Wpis

środa, 24 kwietnia 2013

Jakie ćwiczenia są najlepsze na szybki spadek wagi?

 

Jeśli chcesz pozbyć się tkanki tłuszczowej z konkretnej partii ciała, Twoim głównym treningiem powinien być typowy trening aerobowy czyli spalający tkankę tłuszczową. Ćwiczenia wzmacniające powinnaś wykonywać tylko jako dodatek. Zobacz jak ćwiczyć, żeby schudnąć!



Trzy wskazówki związane z treningiem aerobowym:





    1. Wiele osób próbuje ustalać własne zasady dla treningu aerobowego przez co trening przestaje nim być, a wysiłek i czas poświęcony na redukcję tkanki tłuszczowej zostaje niestety stracony.


    1. Trening aerobowy jest jedynym treningiem, który spala tkankę tłuszczową. Należy jednak pamiętać o tym, że tkanka tłuszczowa schodzi z całego ciała, więc nie da się wybrać danej partii którą chcielibyśmy odchudzić w treningu aerobowym. To, że niektóre miejsca są dla nas bardziej krępujące, wynika z naszych predyspozycji i uwarunkowań genetycznych.


    1. Ćwiczeń siłowych i wzmacniających nie wykonuje się w celu spalenia tkanki tłuszczowej, tylko w celu wzmocnienia mięśni. Ćwiczenia siłowe nie spalają tkanki tłuszczowej, ale są pomocne w odchudzaniu, ponieważ wzmocniony mięsień potrzebuje więcej energii do pracy, co powoduje szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

 

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
quadehalsi1982
Czas publikacji:
środa, 24 kwietnia 2013 20:24

Archiwum

Kanał informacyjny

Opcje Bloxa